کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت در گیک‌بنچ رؤیت شد

ال‌جی تا چند روز آینده دو ساعت هوشمند معرفی می‌کند که یکی از آن‌ها یعنی Watch Sport اخیرا در گیک‌بنچ رؤیت شده است.

ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت در گیک‌بنچ رؤیت شد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛همان‌طور که قبلا در خبرها آمده بود، ال‌جی در تاریخ ۸ فوریه دو ساعت هوشمند را با همکاری گوگل معرفی می‌کند. این دو ساعت که LG Watch Style و LG Watch Sport نام خواهند داشت، دو روز پس از معرفی به بازار عرضه خواهند شد.

دو ساعت هوشمند جدید ال‌جی و گوگل، اولین گجت‌هایی هستند که به اندروید ور ۲.۰ مجهز خواهند بود. نسخه‌ی ارزان‌تر که ال‌جی واچ استایل نام دارد، با قیمت ۲۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد و نسخه‌ی حرفه‌ای‌تر یعنی ال‌جی واچ اسپرت، قیمت ۳۴۹ دلاری دارد. ال‌جی Watch Sport مجهز به سنسور ضربان قلب و پشتیبانی از شبکه‌ی LTE خواهد بود. این بدان معنا است که این ساعت هوشمند بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند، می‌تواند تماس برقرار کند یا به تماس‌ها پاسخ دهد. از دیگر قابلیت‌های این نسخه می‌توان به GPS و NFC اشاره کرد. نسخه‌ی استایل با گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP67 عرضه خواهد شد. نسخه‌ی اسپرت گواهی بالاتر یعنی IP68 خواهد داشت.

lg watch sport

ال‌جی واچ اسپرت اخیرا در وب‌سایت گیک‌بنچ رؤیت شده است. با توجه به تصویر منتشرشده از این وب‌سایت، متوجه پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۰۹ گیگاهرتز برای این ساعت می‌شویم. علاوه بر آن، حافظه‌ی رم ۷۶۸ مگابایتی در این نتایج قابل رؤیت است. کد Swordfish نیز که پیش از این برای این محصولات تأیید شده بود، در تصویر منتشرشده مشاهده می‌شود. از دیگر شایعاتی که پیش از این در مورد این گجت منتشر شده بودند، می‌توان به صفحه‌نمایش ۱.۳۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰×۴۸۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. علاوه بر آن، باتری ۴۳۰ میلی‌آمپری نیز یکی دیگر از این شایعات بوده است.

با دقت در تصویر منتشرشده، متوجه اندروید ۷.۱.۱ به‌عنوان سیستم عامل این گجت می‌شویم و این نسخه همان اندروید ور ۲.۰ است. ال‌جی واچ اسپرت در نتایج تک‌هسته‌ای امتیاز ۲۷۳ و در نتایج چندهسته‌ای، امتیاز ۴۱۸ کسب کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35529 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/18 تعداد مشاهده: 1941
سافت گذر